Peuterspeelzaal en kinderdagverblijf

Peuterspeelzaal en kinderdagverblijf:

We geven onderwijs aan kinderen uit Breedeweg, maar ook daarbuiten. Steeds meer kinderen van buiten Breedeweg weten onze moderne school te vinden. Daar zijn we trots op!
Hierbij werken we samen met ouders, peuterspeelzaal, kinderdagverblijf en professionals in (extra) zorg. Kindercentrum Domino is onze partner, maar ook met de overige aanbieders hebben wij een goed contact.
De informatieoverdracht (met toestemming van ouders) heeft als doel om onderwijs op maat te bieden. Bepaalde informatie kan voor ons van hoge waarde zijn. Wij horen dit graag vroegtijdig, zodat we de onderwijsbehoeften van een leerling in kaart brengen en daarop kunnen anticiperen.

Ouder: ‘De sfeer op school is goed, er is een goede balans tussen meesters en juffen’

Op zoek naar een school voor uw kind in Groesbeek?

SIENN